Як вибрати шини для велосипеда
Своїм народженням велосипед зобов’язаний відомий Леонардо да Вінчі, який ще в далекому 1493 році зробив перший план дикої машини для їзди. Особливою частиною замінника ніг стали зразок педалі, які приводили в рух чудо-екслюзів. Відтоді минуло п’ять століть. Сьогодні велосипедом нікого не дивуєш. Прокотитися з вітерцем пробував кожен. А втім, у деяких дітей такі заняття стають життєво необхідними. І звичайний велосипед перетворюється в вірного друга, про якого відомо все: нові тенденції, існуючі моделі, типи шин, кращі спортивні магазини і, природно, відмінні майстерні для ремонту. Але більшість шанувальників велосипедної їзди не мають такої інформації. Вони плутаються не тільки з моделями, а, що сумним, не в змозі відрізнити стандартну покришку від велокамери. І це зрозуміло, адже більшість велолюдців вважають задоволення від самого процесу. Свобода пересування, здатність підтримувати фізичну форму, можливість подорожувати, прокладаючи будь - які маршрути, залежать від того, чи є дваколісний друг надійні велосипедні шини (великі шини).
Під час вибору велопокришки (валосіпедної шини) слід взяти до уваги такі фактори:
Проїздний стан.
Час року.
Погодні умови.
Основні типи шин для велосипеда.
Горожанам, які знають звичайні маршрути міста з хорошими трасами, варто зупинити вибір на покришках, що мають малюнок протектора, названий “слик” Або ж “полуслик”.
Слик ( На правому малюнку справа - траєктор, а також на стріт трохи більш рельєфні по краях) є гладенький протектор, який ідеально підходить для їзди сухою чистою автострадою. До плюсів моделі можна віднести хорошу швидкість, відсутність вібрації під час руху. Але слід бути обережним, коли швидко гальмують на мокрій дорозі або брудній автостраді.
Полуслик (Зображення цього типу велопокришки нижче) — комбініровий протектор. По центру розташовані дрібно рельєфні або гладенькі зубці, по краях, навпаки, великі або ж середні. Переваги напівсліків полягає в їх універсальності. Вони ідеальні, як для їзди по гладкій фарбі, так і для “кантри кросів" і легкого бездоріжжя.
Гравійні та брудні шини (віддзеркалення праворуч) мають потужний впертий малюнок протектора за типом високих, але рідкісних зубців. Такий вид велосипедиста гарантує безпеку в найсуворіших дорожніх умовах. Слід визнати, що такі шини менш призначені для руху асфальтом, оскільки їм буде важко ходити, і вони швидко приведуть до стирання ґумової гуми.
Зимові велопокринки просто незамінні для пересування в умовах, коли дороги вкриті снігом, льодом і навіть рідким брудом. Це велошини з неширеною ґумовою різьбою і, безсумнівно, яскраво вираженим рідкісним проектором. Саме таке покриття зробить можливим безперешкодно їздити і по накатаному, і по похмурому снігу. Варто звернути увагу на зиму гуму з шипчастими протекторами (фото справа). Вона є повним аналогом автомобільних і дозволяє їздити по обледених дорогах, повністю контролюючи безпеку транспорту. Покришки з досить поширеним і найбільш вираженим протектором незамінні під час універсальних поїздок. Це маршрути, які поєднують гладкий асфальт і рух по дуже пересеченій місцевості. Ідеальний варіант покришок: максимальне злиття шипів протекторів по центру велоошини. Клінчерні велошани, які мають гладенький дорожній протектор, зазвичай є супутниками щасливих власників імпортних автострад. Дрібні срібні виступи велосипеда з протектором доріг — 100 відсотків варіанта для веломафонів, для їзди по гладкому асфальту або накатованому грунтовій дорозі. Велотрубки відомі ще з давніх - давен Велиндустрії. Вони утворюють дует шини з камерою, яка замкнута в одну систему. Сфера використання велотрубок — спортивні велосипеди. Система має багато недоліків. Зазвичай її приклеюють до ободу колеса, але на розбитій дорозі велоторгорубка може відклеїтися і злетіти з ободу, а це прямий шлях до травм велосипедиста. Крім того, досить важко відновити велотрубку.
Ну і на закінчення кілька практичних порад початківцям велосипедистів:
1) Накачуючи колеса велосипеда, тримайте курс на рівень дорожнього покриття, а потім на свою вагу.
2. Люди, що живуть у піщаних, брудних або дрібногравійних дорогах, повинні фіксувати середнє або мінімальний тиск (оно помічено на покришці). Поклонникам ідеальних дорожніх покриттях варто зупинитися на максимальному допустимі тиски. При значному зменшенні площі зустрічі з дорогими велосипедами справді набагато легше.
3. Екстремалам, з шиком гальмуючим « юзом », наші поради, що минулий сніг. Їм простіше перебратися з велосипеда на незграбний танк.
4. Знати, що правильно вибрані велопокришки вимагають серйозності і є гарантом гарного настрою та безпечності на дорогах.
Правильний вибір велосипедних шин (шинів) робить вашого двоколісний друга надійним і швидким.
- Ремонт та технічне обслуговування велосипедівРемонт та технічне обслуговування велосипедів у нас у магазині. Щодня з 10:00 до 17:00, крім понеділка.Повна версія статті
- ДИТЯЧІ САНКИ-НЕВІД'ЄМНА ЧАСТИНА ЖИТТЯ КОЖНОЇ ДИТИНИЯк з користю провести час взимку? Санки!Повна версія статті